Пошуковий запит: (<.>A=Ройко Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Санько Я. В. Дослідження впливу довжини ділянки вулично-дорожньої мережі на характеристики транспортних потоків [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Наукові нотатки. - 2012. - Вип. 37. - С. 289-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2012_37_59
|
2. |
Дівеєв Б. Алгоритми оптимального проектування колісних сільгоспагрегатів на основі дискретно-континуальних моделей фізичних полів [Електронний ресурс] / Б. Дівеєв, І. Вікович, Н. Гісовська, Ю. Ройко // Фізико-математичне моделювання та інформаційні технології. - 2005. - Вип. 2. - С. 116-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fmmit_2005_2_11 Розглядається питання моделювання фізико-механічних процесів у сільськогосподарських машинах. Досліджуються пружні тіла - конструктивні елементи агрегатів. Розглядаються гідродинамічні процеси в баках з рідиною, розповсюдження краплинно-повітряних сумішей. Як основний інструмент дослідження застосовувалися дискретно-континуальні розрахункові схеми. На їх основі побудовані малопараметричні математичні моделі динамічних процесів в агрегатах. Ці моделі дозволили створити комплекси програм оптимального проектування сільськогосподарських машин щодо функціональних, ресурсних і технологічних параметрів. Наведено приклади застосування цих алгоритмів оптимального проектування до ряду агрегатів.
|
3. |
Санько Я. В. Дослідження закономірностей формування структури вулично-дорожньої мережі [Електронний ресурс] / Я. В. Санько, Ю. Я. Ройко // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 4(1). - С. 40-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_4-1_12
|
4. |
Ройко Ю. Я. Підвищення ефективності функціонування ділянок вулично-дорожньої мережі в умовах координованого регулювання [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко, О. М. Грицунь // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 45. - С. 472-476. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_45_76
|
5. |
Ройко Ю. Я. Визначення оптимальної довжини ділянки міської магістральної вулиці [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко, М. Ю. Євчук // Наукові нотатки. - 2014. - Вип. 46. - С. 460-464. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2014_46_73
|
6. |
Ройко Ю. Я. Дослідження швидкості руху в період проміжних тактів світлофорної сигналізації [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1. - С. 197-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSUNU_2016_1_39
|
7. |
Ройко Ю. Я. Дослідження втрат часу в основних тактах на регульованих перехрестях [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко // Наукові нотатки. - 2016. - Вип. 55. - С. 332-337. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nn_2016_55_65
|
8. |
Ройко Ю. Я. Щодо визначення оптимальної довжини ділянки вулично-дорожньої мережі міста [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко // Технологічний аудит та резерви виробництва. - 2012. - № 5(1). - С. 43-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2012_5(1)__22
|
9. |
Ройко Ю. Я. Аналіз впливу трамваїв на безпеку руху [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко, Р. Р. Бура // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. - 2017. - № 866. - С. 225-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPDM_2017_866_41 Розглянуто виникнення аварійних ситуацій та оцінено ступінь небезпеки конфліктів на вулично-дорожній мережі за участі трамваїв, які рухаються у загальній структурі транспортного потоку. Проаналізовано вплив такого складу транспортного потоку на пропускну здатність мережі. Результати дослідження надають змогу розв'язати низку наукових задач щодо оцінювання закономірностей основних показників у таких потоках і приймати практичні рішення щодо розміщення трамвайних колій на вулично-дорожній мережі.
|
10. |
Ланець О. С. Вплив пішоходів на втрати часу у транспортному потоці [Електронний ресурс] / О. С. Ланець, Ю. Я. Ройко, О. М. Грицунь // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2017. - № 2. - С. 69-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2017_2_12
|
11. |
Ройко Ю. Я. Особливості затримки в русі транспортних потоків зі значною часткою громадського транспорту [Електронний ресурс] / Ю. Я. Ройко, Р. Р. Бура, Б. В. Швець, Т. Б. Харчишин // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2017. - № 2. - С. 133-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2017_2_22
|
12. |
Солодкий С. Й. Визначення практичної пропускної здатності смуг руху на регульованих перехрестях [Електронний ресурс] / С. Й. Солодкий, Ю. Я. Ройко, В. А. Давосир // Сучасні технології в машинобудуванні та транспорті. - 2019. - № 1. - С. 154-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ctmbt_2019_1_23
|